خداحافظی کاسیاس – ایکر کاسیاس رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

  • توسط الهام امامی
  • ۱۳۹۹-۰۵-۱۴
خداحافظی کاسیاس - ایکر کاسیاس رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

دستکش هایی که آویخته شدند

یکی از مهم ترین خبرهای ورزشی امروز خداحافظی کاسیاس از ورزش حرفه ای است. این دروازه بان پرافتخار امروز رسما اعلام کرد که دوران حرفه ای بازی او به پایان رسیده است. او طی بیانیه ای اعلام کرد که دیگر به عنوان بازیکن به مستطیل سبز باز نخواهد گشت و حالا دیگر بازنشسته شده است. دروازه بان ۳۹ ساله باشگاه پورتو سال گذشته دچار مشکل قلبی شده بود و مجبور به انجام عمل جراحی هم شده بود.

خداحافظی کاسیاس - ایکر کاسیاس رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

خداحافظی کاسیاس – ایکر کاسیاس رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

دوران حرفه ای

دروازه بان دوست داشتنی و پرافتخار اسپانیا در سال ۲۰۱۵ به نحوی نامناسب از باشگاه محبوبش رئال مادرید جدا شد. جدا شدن ایکر افسانه ای از رئال، بسیاری از هواداران این تیم در سراسر جهان را دلگیر کرد. دوران حرفه ای این بازیکن بسیار پر افتخار سپری شد. او با تیم ملی اسپانیا قهرمان جام جهانی و جام ملت های اروپا را به دست آورده است. ۵ بار با رئال مادرید قهرمان لالیگا شده است. سه دوره قهرمانی لیگ قهرمانان را نیز در کارنامه دارد. همچنین او با تیم پورتو توانست دو بار قهرمان سوپرلیگ را به کارنامه ورزشی خود اضافه کند.

کاسیاس زمستان سال گذشته کاندید رسایت فدراسیون فوتبال اسپانیا شده بود. البته خیلی زود او از این تصمیم منصرف شد و از کاندید شدن خود انصراف داد.

بازنشستگی و خداحافظی کاسیاس

ایکر پس از طی دوران نقاهت در سال گذشته، مدتی به تمرینات پورتو بازگشت. همه تصور می کردند این بازگشت به معنای ادامه حضور او در میادین است. البته همیشه زمزمه های بازنشستگی او به گوش می رسید. در نهایت پس از بیست سال حضور موثر و پرافتخار در میادین، کاسیاس اسطوره ای، امروز اعلام کرد برای همیشه دستکش هایش را آویخته است. ایکر این خبر را از طریق شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. این پایان دوران فوتبال پرافتخارترین دروازه بان تاریخ باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
27 − 9 =


اخبار

سینما و هنر

جهان