• صفحه اصلی
  • >
  • خودرو
  • >
  • پژو ۳۰۸ جدید – اولین تصاویر نسل جدید ۳۰۸ با لوگوی جدید کمپانی پژو

پژو ۳۰۸ جدید – اولین تصاویر نسل جدید ۳۰۸ با لوگوی جدید کمپانی پژو

  • توسط اعرابی
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۵

اولین تصاویر از نسل تازه ۳۰۸

سرانجام از چهره رسمی پژو ۳۰۸ جدید تصاویری منتشر گردید که همگان را ذوق زده کرد. پژو احتمالا از انتشار این تصاویر چندان راضی نیست  ولیکن  آنچه اکنون نمایان شده است، احتمالا طراحی نهایی این هاچ بک کامپکت فرانسوی است. خودرویی که در همان سگمنت فولکس واگن گلف قرار می‌گیرد.

تصاویری که قبلا از این خودرو منتشر شده بود، آن را در پوشش‌های استتاری سنگینی نشان می‌داد. اما این عکس‌های تازه، پوزه ۳۰۸ جدید را به خوبی نمایان کرده است. دماغه به طور کلی از نو طراحی شده است و در طراحی آن، ۵۰۸ و ۲۰۸ جدید را منبع الهام قرار داده اند.
جلو پنجره غول آسا، بخشی از کاراکتر امروزی محصولات پژو است که اینک برای اولین بار، لوگوی جدید پژو را به خود می‌بیند. پشت ابعاد بزرگ این لوگو، به نظر می‌رسد که رادارهای مختلف خودرو پنهان شده اند. بالاتر از این لوگو، نوشته ۳۰۸ به چشم می‌خورد. جلو پنجره از طرفین با چراغ‌های تند و تیزی احاطه می‌شود.

پژو 308 جدید - اولین تصاویر نسل جدید 308 با لوگوی جدید کمپانی پژو

پژو ۳۰۸ جدید – اولین تصاویر نسل جدید ۳۰۸ با لوگوی جدید کمپانی پژو

چراغ‌های روشنایی روز به شکل کمان‌هایی بزرگ از چراغ‌های اصلی، مشتق شده اند. قطعات کرومی کوچک بین جلو پنجره و چراغ‌ها هم احتمالا حکم شستشو دهنده چراغ‌ها را دارند. بخش پایینی سپر به شکلی خشن و اسپرت طراحی شده است. در دو گوشه سپر هم بامپرهای مجزا را می‌توان دید.

با حرکت به سمت کناره‌ها، نشان جدید پژو را بر روی گلگیرهای جلو هم می‌توان دید. خطوط پایین درها و رکاب هم در تناسب با سپرها، عضلانی و اسپرت طراحی شده اند. رینگ‌های آلیاژی و آینه‌های جانبی به رنگ مشکی در آمده اند تا تم اسپرت ظاهر خودرو را تکمیل‌تر کنند.

رونمایی و معرفی رسمی پژو ۳۰۸ جدید

متاسفانه عکس‌های فعلی نمای واضحی از بخش عقب خودرو را به تصویر نکشیده اند. چرا که این پرتو تایپ همچنان از عقب، استتار شده است. اما حداقل از روی همین تصاویر هم می‌توان فهمید که با توجه به وجود یک دیفیوزر خشن همراه با سر اگزوزهای بیضی شکل، احتمالا خودرو شکار شده از تریم GT-Line است. با انتشار این عکس‌ها، آن طور که به نظر می‌آید، تا رونمایی و معرفی رسمی پژو ۳۰۸ جدید، تنها چند هفته زمان باقی مانده است.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
21 − 1 =


اخبار

سینما و هنر

جهان