آتش در بازار گل – آتش سوزی در بازار گل امام رضا (ع)

  • توسط الهام امامی
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۵
آتش سوزی در بازار گل امام رضا (ع)

غرفه های سانحه دیده

آتش در بازار گل امام رضا باعث بروز خسات شده است. سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد در این حادثه ۳۲ غرفه به صورت کامل سوخته اند. در ساعت ۵:۳۷ صبح روز گذشته سامانه ۱۲۵ تهران یک آتش سوزی در جاده خاوران و بازار گل امام رضا گزارش شد. پس از این گزارش، نیروهای سه ایستگاه فورا با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند. این حادثه در بخشی از بازار که به خشکه فروشی معروف است رخ داده بود.

آتش سوزی در بازار گل امام رضا (ع)

حریق در بازار گل امام رضا (ع)

آتش در بازار گل

سید جلال ملکی در ادامه گفت: به دلیل اینکه بسیاری از غرفه ها در این محل ناپایدار هستند و در مقابل آتش سوزی ایمن و مقاوم نیستند؛ حادثه می توانست بسیار بزرگتر و خطرناکتر گردد. خوشبختانه حضور سریع و به موقع نیروهای آتش نشانی باعث خاموش شدن آتش شد و ابعاد حادثه بیش از حد بزرگ نشد. طبق گزارشات اولیه ۳۲ غرفه در این بازار گل به صورت کامل در آتش سوخته اند. اما خوشبختانه هیچ آسیب جانی و مصدومیتی گزارش نشده است. به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی پیش از این نیز این بازار و دقیقا همین بخش، دچار حریق شده بوده است. اما باز هم موارد ایمنی رعایت نمی شده است.

آتش نشانان فداکار

آقای ملکی این نکته را هم ذکر کرد که محل بروز حادثه در محدوده حوزه استحفاظی شهرداری تهران و سازمان آتش نشانی تهران نیست. اما بنا به وظیفه انسانی ماموران فداکار آتش نشانی در محل حاضر شدند و تا آخرین لحظه خاموش شدن حریق نیز در محل فعالیت کردند.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد با رعایت نکات ایمنی از بروز حوادث این چنینی جلوگیری به عمل آید. او در پایان سخنانش گفت: در مورد این مکان بارها هشدارهای ایمنی صادر شده است. به آنها هشدار داده شده که باید از نظر ایمنی در محل کسب خود بازنگری داشته باشند. اما همچنان این موارد رعایت نمی گردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
27 − 10 =


اخبار

سینما و هنر

جهان