خواستگاری علمی – درخواست عروسی یک محقق از طریق مقاله چاپ شده در الزویر

  • توسط admin
  • ۱۳۹۸-۰۸-۱۳

خواستگاری جالب به سبک دانشمندی از آسیای شرقی

خواستگاری یکی از مهمترین لحظات زندگی یک فرد می باشد. تاکنون شاید خواستگاری های عجیب و در بعضی موارد شگفت انگیز به گوشتان رسیده و یا دیده باشید مانند درخواست ازدواج در میان آتش، درخواست از طریق اینترنت و یا درخواست از طریق هزاران روش دیگری که شاید همه را متعجب کند.

اما اینبار بشنوید از یک خواستگاری عجیب که ما آن را خواستگاری علمی می نامیم. Rui Long که یک محقق چینی بوده و در زمینه انرژی فعالیت دارد در اقدامی بسیار جالب درخواست ازدواج خود از همسر آینده اش را در یک مقاله چاپ شده در پابلیشر الزویر ارائه نموده است.

خواستگاری علمی

خواستگاری Long یکی از عجیبترین ها بود

در این اقدام جالب، دکتر Long درخواست خود از خانم Moa را در بخش Acknowledgment مقاله عنوان کرده بود که با چاپ این مقاله در ژورنال Physica A: Statistical Mechanics and its Applications درخواست ازدواج نیز تکمیل گردید. متن خواستگاری به شرح زیر بود:

We acknowledge the support received from the National Natural Science Foundation of China (51706076, 51736004). In
addition, Rui Long wants to thank, in particular, the patience, care and support from Panpan Mao over the passed years. Will
you marry me?

مقاله چاپ شده توسط Long در ارتباط با آنالیز عملکرد سردخانه ها با با قدرت خنک کننده محدود می باشد که با کمک آقایان Liu, Zhichun; Liu, Wei در سال ۲۰۱۸ میلادی به چاپ رسیده است. این اقدام دکتر Long که در جهان علم بسیار سر و صدا کرد در نوع خود اولین بود.

حال باید دید این خواستگاری عجیب چه تاثیری بر زوج های علمی که بسیاری به دلیل حضور علم آن ها را خشک و تک بعدی میدانند، خواهد داشت و به نظر میرسد این چنین اقدامی جواب محکمی بر این دست از افراد که محققین علمی را قضاوت می کنند، می باشد.

جهت دانلود این مقاله کلیک کنید.

اندیشمند

قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه

  1. ممنون از نویسنده این مطلب ، مطلب بسیار جالبی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
28 − 2 =


اخبار

سینما و هنر

جهان