روزهای قرنطینه – توصیه های کرونایی لژیونرهای فوتبال

  • توسط الهام امامی
  • ۱۳۹۹-۰۱-۱۶
روزهای قرنطینه - توصیه های کرونایی لژیونرهای فوتبال

توصیه های کرونایی فوتبالیست های لژیونر

روزهای قرنطینه . این روزها کووید ۱۹ سراسر جهان را فتح کرده است. تمامی فعالیت های ورزشی هم تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته اند. پزشکان توصیه میکنند در خانه بمانید و خود را در خانه ها قرنطینه کنید تا از شر این ویروس در امان بمانید و زنجیره انتقال هم قطع شود. ورزشکاران و افراد مشهور این روزها در فضای مجازی با به اشتراک گذاشتن لحظاتی از روزهای قرنطینه ای خود سعی دارند مردم را برای ماندن در خانه تشویق کنند.

روزهای قرنطینه - توصیه های کرونایی لژیونرهای فوتبال

روزهای قرنطینه – توصیه های کرونایی لژیونرهای فوتبال

 روزهای قرنطینه ای سردار آزمون

سردار آزمون که این روزها زمزمه هایی از مذاکراتش با تیم های سری آ ایتالیا به گوش می رسد، با انتشار ویدیویی اظهار کرده ماندن در خانه کار سختی است. او در ویدئوی خود گفته است: در خانه ام در روسیه در قرنطینه هستم. بنابراین می دانم که این کار بسیار سخت است. حالا می فهمم شما چقدر قوی هستید. امیدوارم همواره سرزنده و سربلند باشید. نمی خواهم به شما انرژی منفی بدهم. قوی باشید. خود را در خانه سرگرم کنید. مثلا من سعی میکنم پلی استیشن بازی کنم. از شما هم می خواهم در خانه خود را سرگرم کنید.

سعید عزت الهی

دیگر لژیونر ملی پوش کشورمان سعید عزت الهی هم در حرکتی مشابه ویدئویی در صفحه خود منتشر کرد. او خطاب به مردم کشور گفت: سلام به همه هم وطنان عزیزم. امیدوارم حالتان خوب باشد. این روزها همه با استرس ناشی از شیوع ویروس کرونا درگیر هستیم. بیایید با رعایت نکات بهداشتی سلامت خودمان و خانواده هایمان را حفظ کنیم. تا جایی که برایتان ممکن است در خانه های خود بمانید. لطفا از سفر کردن بپرهیزید. مناطق شمالی و سایر قسمت های کشور خودشان هم به شدت درگیر این ویروس هستند. با سفر به این مناطق مشکلات آنها را زیاد نکنید. ان شاءالله این روزها را هم پشت سر می گذاریم و سلامت به جامعه و کشورمان بر می گردد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
21 − 4 =


اخبار

سینما و هنر

جهان