سرخیو راموس – خداحافظی آقای کاپیتان از کهکشانی ها

  • توسط الهام امامی
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۸
سرخیو راموس - خداحافظی آقای کاپیتان از کهکشانی ها

سرمایه گذاری همراه با آینده نگری

باشگاه رئال مادرید در حال خداحافظی با سرخیو راموس است. بسیاری از رسانه های اسپانیا خبر از انتقال این بازیکن می دهند. این باشگاه ورزشی معتقد است تمدید قرارداد سرخیو راموس فقط به نفع این بازیکن خواهد بود و قهرمان لالیگا بدون آینده‌نگری از نظر مالی هزینه بزرگ‌تری را متحمل خواهد شد که برگشتی هم نخواهد داشت. در حالی که خرید یک بازیکن جوان و با استعداد می تواند سرمایه گذاری در جهت منافع آینده باشگاه باشد.

البته بازیکنی به بزرگی راموس هواخواهان زیادی هم دارد. گفته می شود پاری‌سن‌ژرمن در تابستان برای جذب او در موقعیت مناسبی قرار دارد. شنیده ها حاکی است مائوریسیو پوچتینو می خواهد قراردادی ۳ ساله به ارزش ۳۰ میلیون یورو به این بازیکن پیشنهاد دهد. همچنین مدیر برنامه های این بازیکن با منچستریونایتد و یوونتوس در ارتباط بوده اند. البته هر دوی این باشگاه ها به دلیل ضررهای ناشی از پاندمی کرونا کمی عقب نشسته اند و جدی ترین مشتری همان غول فرانسوی است.

سرخیو راموس - خداحافظی آقای کاپیتان از کهکشانی ها

سرخیو راموس – خداحافظی آقای کاپیتان از کهکشانی ها

خداحافظی سرخیو راموس از رئال

راموس در طول ۱۵ سال حضورش در رئال مادرید در پنج قهرمانی لالیگا، چهار لیگ قهرمانان و دو قهرمانی کوپا دل ری شرکت داشته است. او در دوران بازی در این تیم تبدیل به یکی از بهترین مدافعان نسل خود شد. او صد و یک گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده و نهمین گلزن برتر تاریخ اسپانیا است. وی در حال حاضر کاپیتان این تیم و تیم ملی اسپانیا است. شنیده ها حاکی از این است که باشگاه، قراردادی یک ساله به او پیشنهاد داده زیرا آن ها به بازیکنان بالای ۳۰ سال فقط یک سال تمدید پیشنهاد می‌دهند؛ اما کاپیتان خواستار قرارداد دو ساله با افزایش حقوق و پاداش بوده است. حالا آقای کاپیتان در جست و جوی یک تیم جدید برای انتقال است.

گفته می‌شود رئال‌مادرید در آستانه تکمیل انتقال داوید آلابا مدافع بایرن مونیخ به عنوان جانشینی برای سرخیو است که او هم سرنوشت مشابه راموس را با تیمش دارد و می‌خواهد به تیم دیگری بپیوندد. قرارداد آلابا با بایرن مونیخ در پایان فصل به پایان می‌رسد و او را در تابستان به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند راحت‌تر جدا شود. زیدان هم که نگران جدایی کاپیتان تیمش بوده حالا با نمایش موفق ناچو و ادر میلیتائو در بعضی از بازی‌های سخت رئال مادرید راضی به این جدایی شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
24 − 5 =


اخبار

سینما و هنر

جهان