فصل جدید خندوانه – آغاز پخش فصل جدید خندوانه از امشب

  • توسط الهام امامی
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۰

آغاز پخش پربیننده ترین برنامه تلویزیون

مدتی قبل خبر رسید که فصل جدید خندوانه در حال ساخت است. گفته می شد رامبد جوان و گروهش با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ضبط این برنامه را شروع کرده و آن را پیش از نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن می فرستند. روز گذشته رامبد جوان از طریق پیج اینستاگرام خود اعلام کرد که پخش این برنامه از امشب آغاز خواهد شد. او با انتشار ویدیویی نوشت: «ما برگشتیم با فصل هفتم خندوانه و کلی دلتنگی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۱۱ شب از شبکه نسیم با ما باشید.»

محمد بحرانی صداپیشه شخصیت محبوب جناب خان نیز در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: «به نام خدای بزرگ. الهی به امید تو. از فردا شب چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه هر هفته خندوانه ساعت یازده شبکه نسیم»

آغاز فصل جدید خندوانه از امشب در شبکه نسیم

آغاز فصل جدید خندوانه از امشب در شبکه نسیم

فصل جدید خندوانه

فصل جدید مجموعه خندوانه در ابتدا قرار بود نوروز سال ۹۹ از شبکه نسیم پخش شود؛ اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این موضوع به تعویق افتاد. خود رامبد جوان جزو اولین و حتی معدود افرادی بود که با شروع کرونا و شیوع این ویروس واگیردار در سطحی گسترده، خیلی جدی و به صراحت از ساخت این برنامه انصراف داد. در ماه های اخیر جوان از طریق اینستاگرام فراخوانی برای استندآپ کمدین ها داشت. حالا او در روزهای پرکاری دو پزوزه خندوانه و سریال مردم معمولی برای شبکه نمایش خانگی را به طور همزمان تولید می کند.

روزهای اول ماه اسفند کار ساخت دکور جدید برنامه در برج میلاد به اتمام رسید و ضبط آغاز شد. ضبط این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری در حال انجام است. همچنین به نسبت فصل‌های قبل کمترین تعداد حضار (حدود ۴۰ نفر) در استودیو حاضر خواهند بود.

قرار است خندوانه از امشب بیستم اسفندماه) در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته روی آنتن شبکه نسیم برود؛ و پخش آن تا بعد از ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
21 − 1 =


اخبار

سینما و هنر

جهان