• صفحه اصلی
  • >
  • خودرو
  • >
  • پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ – رونمایی از کراس‌اوور خوش‌استیل فرانسوی

پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ – رونمایی از کراس‌اوور خوش‌استیل فرانسوی

  • توسط اعرابی
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۶

معرفی محبوب ترین کراس‌اوور فرانسوی

پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ رونمایی شد. پس از چهار سال شرکت فرانسوی نسخه فیس‌لیفت کراس‌اوور را وارد بازار می کند. فیس‌لیفت پژو ۳۰۰۸ در نمای روبرو تغییرات زبادی دارد و در واقع  فیس‌لیفت ۳۰۰۸ با محصولات اخیر پژو هماهنگی بیشتری داشته است. در نمای عقب گرافیک جذاب‌تر چراغ‌های LED تنها تغییر شاخص به نظر می‌رسد. در داخل کابین هم وضعیت به همین شکل است.

به جز نمایشگر ۱۰ اینچی موجود در قسمت فوقانی داشبورد که جایگزین نمونه ۸ اینچی قبلی شده، بقیه المان‌ها دست‌نخورده باقی مانده‌اند . در زیر نمایشگر مذکور ۷ کلید پیانویی نصب شده که برای کنترل رادیو، سیستم تهویه، مسیریاب، تنظیمات خودرو، تلفن، اپلیکیشن‌های موبایل و فلشرها (چهار راهنما) کاربرد دارند. در مدل هیبریدی یک دکمه اختصاصی برای دسترسی به تنظیمات الکتریکی تعبیه شده است.

آبشن های پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۱

پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ با لیست بلندی از تجهیزات و آپشن‌های رفاهی و ایمنی وارد بازار خواهد شد و در هفت رنگ قابل گزبنش است. برای این نسخه آپشنی به نام پک مشکی (Black Pack) تدارک دیده شده است. در رنگ مشکی آن برخی از قسمت‌های بدنه مثل جلوپنجره، نوشته‌های روی اتاق، ریل‌ها و تزئینات سقف، اسپویلر، محافظ سپر عقب، برف‌پاک‌کن‌ها، بخش پایینی چهارچوب درها و رینگ‌های ۱۹ اینچی به رنگ مشکی رنگ‌آمیزی می‌شوند.

پژو ۳۰۰۸ مدل ۲۰۲۱ – رونمایی از کراس‌اوور خوش‌استیل فرانسوی

در مدل ۲۰۲۱، تمامی نسخه‌های بنزینی ۳۰۰۸ به طور استاندارد به انتخاب‌کننده حالت رانندگی مجهز شده‌اند. برای این نسخه‌ها سه حالت نرمال، اسپرت و اکو (اقتصادی) تعریف شده است؛ نسخه‌های هیبریدی هم سه حالت الکتریکی، هیبریدی و اسپرت دارند.

سیستم دید در شب (Night Vision ) یکی از آپشن‌های جالب است که ۳۰۰۸ را در کلاس کراس‌اوورهای کامپکت کاملا متمایز می‌کند. کروز کنترل تطبیق‌پذیر با قابلیت توقف و شروع حرکت، کمک به حفظ خودرو در بین خطوط، ترمز اضطراری خودکار و سیستم تشخیص علایم راهنمایی و رانندگی برخی دیگر از موارد درج شده در لیست تجهیزات ایمنی هستند.این خودرو با پیشرانه‌های متنوعی از جمله دو پیشرانه هیبریدی شارژی به فروش خواهد رسید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
24 − 4 =


اخبار

سینما و هنر

جهان