جدیدترین آمار واکسیناسیون – ۱۲۰ میلیون دوز واکسن‌ تزریق شده

  • توسط اعرابی
  • ۱۴۰۰-۱۰-۱۲

آمار واکسن‌ تزریق شده در کشور

جدیدترین آمار واکسیناسیون در کشور بنابر اعلام وزارت بهداشت به ۱۲۰ میلیون و ۳ هزار و ۴۳۷ دوز رسید.  طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۵۹ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۵۵۲ نفر دوز اول، ۵۲ میلیون و ۴۲ هزار و ۷۲۱ نفر دوز دوم و ۸ میلیون و ۹۱ هزار و ۱۶۴ نفر، دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند. بر این اساس ، مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۲۰ میلیون و ۳ هزار و ۴۳۷ دوز رسید. همچنین در شبانه روز گذشته ۳۱۷ هزار و ۱۹۶ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

جدیدترین آمار واکسیناسیون - ۱۲۰ میلیون دوز واکسن‌ تزریق شده

جدیدترین آمار واکسیناسیون – ۱۲۰ میلیون دوز واکسن‌ تزریق شده

وضعیت اومیکرون در کشور

حمیدرضا جماعتی، دبیر کمیته علمی کشوری کرونا در جلسه امروز در مصاحبه ای اعلام کرد: «باتوجه به بررسی های صورت گرفته، تقریبا  ۱۵۰ مورد اومیکرون در استان های کشور شناسایی شده است اما خوشبختانه به دلیل اینکه واکسیناسیون ما که نسبت به دیگر کشورها به زمان حاضر نزدیک‌تر بوده است،
سطح ایمنی جامعه بالاست و اینکه اومیکرون بخواهد همه جامعه را فرا بگیرد فعلا مشاهده نشده است و سونامی اومیکرون در برخی کشورها را به دلیل واکسیناسیون گسترده که در زمان اخیر صورت گرفته، نداشتیم».

جماعتی گفت: در جلسه کمیته علمی امروز، واکسیناسیون افراد ۵ تا ۱۱ سال هم مورد موافقت اعضای کمیته علمی قرار گرفت. باتوجه به اینکه سازمان غذا و دارو کمیته علمی قوی دارد. هر واکسنی که به وسیله سازمان غذا و دارو مورد تایید قرار بگیرد، از نظر کمیته علمی هم مورد تایید است.

قبلی «

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
25 + 20 =


اخبار

سینما و هنر

جهان