جنجال در عصر جدید – واکنش منشوری مدافع استقلال به داور عصر جدید

  • توسط الهام امامی
  • ۱۳۹۹-۰۱-۰۹

 

جنجال در عصر جدید . شب گذشته در این برنامه سخنانی درباره سرمربی سابق تیم استقلالی یعنی استراماچونی گفته شده که طرفداران این تیم را ناراحت کرده است. آریا عظیمی نژاد صحبتی در مورد این مربی مطرح کرده است. همین موضوع باعث شد تا محمد دانشگر در استوری اینستاگرامش واکنشی بسیار تند نسبت به عظیمی نژاد و علیخانی داشته باشد.

جنجال در عصر جدید - واکنش منشوری مدافع استقلال به داور عصر جدید

جنجال در عصر جدید – واکنش منشوری مدافع استقلال به داور عصر جدید

پادرمیانی مهدی رحمتی

واکنش تند مدافع استقلال موجب شد مهدی رحمتی پادرمیانی کرده و جنجال ها را پایان دهد. کاپیتان سابق استقلال برای رفع کدورت ها پادرمیانی کرد و البته یک استوری هم در اینستاگرامش منتشر کرد. او به قائله ای که با اظهار نظر عجیب عظیمی نژاد در برنامه عصر جدید شروع شده بود خاتمه داد. دانشگر که در واکنش به صحبت های عظیمی نژاد در مورد استراماچونی دو استوری درباره او و علیخانی و با لحنی به شدت توهین آمیز منتشر کرده بود، به گفته خودش به خاطر مهدی رحمتی استوری هایش را پاک کرد. این بازیکن به احترام مهدی رحمتی از احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه عصر جدید عذرخواهی هم کرد.

استوری رحمتی

کاپیتان سابق استقلال در متنی که در استوری اینستاگرمش منتشر کرد گفته است: شنیدم که امروز در یکی از برنامه های پربیننده سیما، کارشناسی از ادبیات نامناسب درمورد مربی سابق و بسیار محبوب استقلال استراماچونی استفاده کرده است. از کارشناسان عزیزی که مدعی هستند چیزی در مورد فوتبال نمی دانند چنین انتظاری می رود که در مورد افرادی که بین هواداران تیم ها محبوب هستند، اظهار نظر نکنند. تا این امر خدای ناکرده موجب ناراحتی و دلخوری هواداران نشود. مدتهاست احسان علیخانی را به عنوان یک فرد مودب و یک مجری توانا می شناسم. در رادیو و تلویزیون باید در مورد مسائلی صحبت کنیم که به آنها مسلط هستیم. بهتر است از طرح صحبت های اضافی و بی مورد خودداری کنیم.

یا علی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
10 − 6 =


اخبار

سینما و هنر

جهان