ردمی کی ۴۰ – عرضه گوشی های ارزان قیمت شیائومی

  • توسط الهام امامی
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۹
گوشی جدید و اقتصادی شیائومی

گوشی ارزان قیمت شیائومی

ردمی کی ۴۰ نام محصول جدید، ارزان قیمت و اقتصادی شرکت شیائومی است. این محصول همراه دو مدل دیگر از این سری با نام های ردمی کی ۴۰ پرو و ردمی ۴۰ پرو پلاس به بازار عرضه شده است. هر سه این محصولات، مجهز به دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی سامسونگ از نوع AMOLED با دقت ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و با نرخ تازه سازی صفحه ۱۲۰ هرتز می باشند. دوربین سلفی نیز در هز سه مدل زیر نمایشگر قرار دارد و دقتی ۲۰ مگاپیکسلی دارد.

گوشی جدید و اقتصادی شیائومی

گوشی جدید و اقتصادی شیائومی

سری ردمی کی ۴۰

هر سه مدل جدید دارای باتری ۴۵۲۰ میلی آمپری بوده و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کنند. البته که برای گوشی هایی با قیمت پایین شارژر بی سیم در نظر گرفته نشده است. پردازنده اسنپ دراگون ۸۸۸ نیز از دیگر ویژگی های این محصولات است.

از عمده تفاوت های بارز میان این سه مدل می توان به دوربین‌های پشت آنها اشاره نمود. لنزهای ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۵ مگاپیکسلی تله ماکرو در هر سه این محصولات تعبیه شده اند. تفاوت در اینجاست که گوشی کی ۴۰ پرو پلاس دارای لنز قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HM۲ سامسونگ است. در مقابل مدل کی ۴۰ پرو دارای لنز ۶۴ مگاپیکسلی IMX۶۸۶ سونی و ردمی کی ۴۰ دارای لنز ۴۸ مگاپیکسلی IMX۵۸۲ سونی بوده است.

کی ۴۰ پروپلاس با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت ۵۷۰ یورو عرضه می شود. این در حالی است که مدل کی ۴۰ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز عرضه می‌شود) با قیمتی ۳۱۰ دلاری وارد بازار شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
16 + 1 =


اخبار

سینما و هنر

جهان