مادران – بهترین کتاب ها در مورد مادران

  • توسط admin
  • ۱۳۹۸-۰۸-۳۰

مادران محور اصلی بسیاری از داستان ها

مادران را باید مادرانه دید. این کتاب ها و داستان ها در مورد مسائل و مشکلات مادران در جامعه نوشته شده و آن ها را به خوبی توصیف کرده است. محور اصلی این کتاب ها مادران و نحوه برخورد آن ها با مسائل و مشکلات است.

مادر کلمه ای مقدس است و نویسندگان در بسیاری از جوامع مادر را موضوع اصلی رمان خود قرار داده و به مفهوم مادر بودن پرداخته اند. در اینجا تعدادی از بهترین آثار که در مورد مادران نوشته شده اند را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی تعدادی رمان با محوریت مادران

رمان زنان کوچک: این رمان راجع به خانواده ای به نام مارچ است که در گذشته متمول بوده و اکنون اوضاع خوبی ندارند. پدر این خانواده به جنگ رفته و آن ها اکنون به دور از پدر سعی در اداره کردن خانواده خود دارند. همچنین با وجود مشکلات خود به سایر نیازمندان نیز کمک کرده و از یکدیگر حمایت می کنند. در این میان نیز داستان های جالبی برای این خانواده اتفاق می افتد.

رمان اتاق: رمان اتاق یک رمان انگلیسی است که در سال ۲۰۱۰ نوشته شده است. داستان این کتاب در مورد یک پسربچه پنج ساله است که به همراه مادر خود در یک اتاق زندانی شده اند. در این رمان با مادری مواجه هستیم که برای نجات جان فرزند خود دست به کارهای بسیاری می زند.

رمان پشت پرده در موزه: داستان این رمان در مورد دختری است که در یک خانواده با سه نسل مختلف از زنان زندگی می کند. او در روند داستان با مادران از سه نسل مختلف در ارتباط است و تجربیات و داستان های آن ها را برای خواننده شرح می دهد.

رمان آیا مادری هست به من کمک کند: این رمان در واقع مجموعه ای از تعدادی نامه است. نامه ها به یک زن تعلق دارند که در مورد احساسات و مسئولیت های خود در قالب یک مادر صحبت می کند. اولین نامه در این داستان در سال ۱۹۳۵ نوشته شده است.

اندیشمند

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
22 + 15 =


اخبار

سینما و هنر

جهان