شکست تاریخی – خلاصه سنگین ترین باخت تاریخ باشگاه بارسلونا

  • توسط الهام امامی
  • ۱۳۹۹-۰۵-۲۵

سنگین ترین باخت تاریخ باشگاه بارسلونا

شب گذشته بایرن مونیخ موفق شد بارسلونا را با نتیجه شگفت انگیز ۲-۸ شکست دهد. این شکست تاریخی طبق بسیاری از گزارش ها به عنوان سنگین ترین شکست تاریخ این باشگاه به ثبت رسید. حالا بازیکنان هانسی فلیک نامشان را با این بازی فوق العاده در تاریخ ثبت کرده اند. این بازیکنان از دقایق ابتدایی با هجومی همه جانبه دروازه بارسا را مورد حمله قرار داده بودند. نتیجه بازی هجومی آنان هم چهار گل در هر نیمه و چشاندن طعم سنگین ترین شکست به رقیب شد.

شکست تاریخی - سنگین ترین باخت تاریخ باشگاه بارسلونا

شکست تاریخی – سنگین ترین باخت تاریخ باشگاه بارسلونا

فوتبال تماشایی نیمه اول

تیم بایرن مونیخ موفق شد با ارائه بازی هجومی در دقیقه پنجم بازی با ارسال لواندوفسکی و ضربه مولر به گل برسد. از آنجا که بارسا هرگز رقیب دست و پا بسته ای نبوده، گل تساوی را در خیلی زود به ثمر رساند. یک دقیقه بعد فرصت طلایی زدن گل دوم بارسا را نویر به عکس العملی دیدنی مهار کرد. ضربه دقیقه دوازدهم مسی هم به دیرک دروازه اصابت نمود. دقیقه بیستم بایرن گل دوم را به ثمر رساند. دیگر طوفان بایرن شروع شده بود. آنها در دقیقه ۲۷ گل سوم را هم زدند. یک دقیقه بعد ضربه لواندوفسکی با عکس العمل تراشتگن مهار شد. اما دقیقه سی و یکم دقیقه به ثمر رسیدن گل چهارم برای مونیخی ها بود.

گل پنجم هم می توانست در همان نیمه اول وارد دروازه شود، اگر مهار موفق تراشتگن مانع ضربه لواندوفسکی نمی شد. نمایش بی نظیر بایرن در نیمه اول با نتیجه ۴-۱ همراه شد.

شکست تاریخی بارسا در نیمه دوم

دقیقه ۵۶ بازی بود که کاتالان ها گل دوم خود را وارد دروازه بایرن کردند. اما بایرن قصد عقب نشینی نداشت. دقیقه ۶۴ گل پنجم زده شد. دقایق ۸۰، ۸۲ و ۸۸ هم دقایق طلایی بایرن بودند. در نهایت این بازی خاطره انگیز با نتیجه باور نکردنی ۸-۲ به سود بایرن مونیخ به پایان رسید؛ تا بازیکنان این تیم زمین را با یک تاریخ سازی ترک نمایند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
27 + 6 =


اخبار

سینما و هنر

جهان