شنای پروانه – اولین فیلم سال جدید در سالن های سینما

  • توسط الهام امامی
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۷

بازگشایی سینماها

با درخواست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ستاد ملی مبارزه با کرونا، مقرر شد از ابتدای تیرماه سالن های سینما بازگشایی شوند. شنای پروانه اولین فیلم جدیدی خواهد بود که امسال روی پرده می رود. بازگشایی سینماها البته با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی همراه خواهد بود. دستورالعمل هایی مثل اینکه تا اعلام وضعیت سفید تنها نیمی از بلیت های سالن به فروش برسند. مواد ضدعفونی کننده در دسترس باشد و سالن ها به صورت هر روز ضدعفونی شوند.

شنای پروانه - اولین فیلم سال جدید در سالن های سینما

شنای پروانه – اولین فیلم سال جدید در سالن های سینما

اکران شنای پروانه

رسول صدرعاملی تهیه کننده این فیلم که بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جشنواره سی و هشم فیلم فجر هم بوده است، برای جان گرفتن دوباره سالن های سینما اولین فیلم جدید است که اکران می شود. این فیلم اولین تجربه کارگردانی محمد کارت است؛ و با درخشش در جشنواره فیلم فجر و کسب جوایز متعدد از امیدهای سینما داران برای فروش خوب بلیت است. حالا که چهار ماه از تعطیلی سالن های سینما به دلیل کرونا می گذرد، تاکید بر این است که با اکران فیلم هایی که احتمال جذب مخاطب بیشتری دارند، تماشاگران را به تماشای فیلم در سالن سینما ترغیب نمایند.

سایر فیلم ها

طبق اخبار واصله پنج فیلمی که قبل از تعطیلی سینماها روی پرده بوده اند و دو فیلم جدید از اول تیرماه اکران خواهند شد. از فیلم هایی که قبل از کرونا روی پرده بوده اند، ادامه اکران خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری ساخته پیمان قاسم خانی در حال بررسی است. بازیگران این فیلم کمدی سام درخشانی و پژمان جمشیدی هستند.

در فیلم شنای پروانه هم که اکران آن قطعی شده است، هنرمندانی چون جواد عزتی، امیر آقایی، طناز طباطبایی و مه‌لقا باقری نقش آفرینی کرده اند.

نکته ای که یادآوری آن خالی از لطف نیست، این است که اکران آنلاین فیلم ها متوقف نخواهد شد. این پلتفرم که در دوران کرونا برای اولین بار در کشور راه اندازی شد، با استقبال خوبی از سمت تماشاگران مواجه شد و هم اکنون هم ۴۰ فیلم در انتظار اکران آنلاین هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
28 + 7 =


اخبار

سینما و هنر

جهان