پخش دیرهنگام – پخش فیلم جورج کلونی و لورا درن پس از ۴۰ سال

  • توسط الهام امامی
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۸

فیلم گریزلی۲ پس از ۴۰ سال

فیلم مفقود شده جورج کلونی و لورا درن بالاخره و پس از ۴۰ سال در نوبت اکران قرار گرفته است. پخش دیرهنگام این فیلم بسیار خبرساز شده است. این فیلم ترسناک در سال ۱۹۸۳ و در کشور مجارستان با بازی جورج کلونی، لورا درن و چارلی شین ساخته شد و تاکنون هرگز پخش و یا اکران نشده است. این فیلم دومین قسمت از فیلم گریزلی است و امسال که حدود چهل سال از ساختش می گذرد قرار است دیده شود.

پخش دیرهنگام - پخش فیلم جورج کلونی و لورا درن پس از 40 سال

پخش دیرهنگام – پخش فیلم جورج کلونی و لورا درن پس از ۴۰ سال

پخش دیرهنگام

عوامل مختلفی برای عدم پخش آن عنوان شده که از آن جمله می توان به دزدیده شدن پولی توسط تهیه کننده پروژه اشاره نمود. گفته می شود پیش از اینکه فیلمبرداری این پروژه به پایان برسد، تهیه کننده اجرایی فیلم که مبلغ یک میلیون دلار به جری لوئیس بدهکار بود ناپدید شد. خرس های مکانیکی مورد استفاده در فیلم هم در آتش سوختند.

دهه ها تماشاگران کنجکاو نسخه قاچاق این فیلم را دست به دست می کردند. اما حالا این پروژه کامل شده و آماده نمایش است.

هنرمندان

گریزلی ۲: انتقام، در واقع تقلیدی از فیلم پرآوازه آرواره ها است. این فیلم داستان یک خرس گریزلی را روایت می کند که پس از اینکه یک شکارچی توله اش را کشته، به همه انسان هایی که می بیند حمله ور می شود و آنها را می کشد.

بازیگران فیلم در زمان ساخت آن همگی بسیار جوان و تازه کار بوده اند. اما حالا هر کدام از آنها جزء بازیگران سرشناس هالیوود می باشند. جورج کلونی که نیازی به معرفی ندارد. لورا درن هم به تازگی موفق به دریافت اسکار شده است. لوییز فیچر برنده اسکار، چارلی شین، دبورا رافین، دیک آنتونی ویلیامز و جان ریس-دیویس دیگر بازیگران فیلم گریزلی ۲ هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
25 − 1 =


اخبار

سینما و هنر

جهان