آیفون ۱۵ – اپل به زودی از آیفون ۱۵ پرو مکس رونمایی می کند

  • توسط اعرابی
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۸
آیفون ۱۵

رونمایی آیفون جدید

آیفون ۱۵ تا چند ماه آینده رونمایی خواهد شد و گزارش ها حاکی از آن است که قیمت تمامی مدل‌های آیفون‌ بین ۱۰ تا ۲۰ درصد روند افزایشی خواهند داشت. گزارش های رسیده از شرکت های همکاری کننده با اپل حاکی از آن است که تمامی مدل‌های آیفون ۱۵  به احتمال خیلی زیادی به‌جای درگاه لایتنینگ از پورت USB C استفاده خواهند کرد.
مدل‌های پرو این گوشی‌ها نیز از قابلیت‌های دیگری مثل نمایشگر ۱۲۰ هرتزی پروموشن و دکمه‌ی اضافه‌ با قابلیت شخصی‌سازی مثل اپل واچ اولترا و تراشه‌ی A17 Bionic استفاده خواهند کرد.

براساس پیش بینی ها، آیفون ۱۵ پرو مکس به دوربین پریسکوپی با قابلیت بزرگ‌نمایی ۶ برابری مجهز شده که زوم اپتیکال آن را بهبودی زیادی بخشیده است.

قیمت احتمالی آیفون ۱۵ پرو مکس

 قیمت مدل پایه‌ی آیفون ۱۵ استاندارد می‌تواند از ۸۹۹ دلار شروع شود که درمقایسه‌با مدل پایه‌ی آیفون ۱۴ استاندارد ۱۰۰ دلار گران‌تر است. در زمان فعلی، قیمت آیفون ۱۴ پرو از ۹۹۹ دلار شروع می‌شود؛ اما با افزایش قیمت احتمالی آیفون ۱۵ پرو، این محصول با برچسب ۱,۱۰۰ یا ۱,۲۰۰ دلاری عرضه خواهد شد.

آیفون ۱۵ - اپل به زودی از آیفون ۱۵ پرو مکس رونمایی می کند

آیفون ۱۵ – اپل به زودی از آیفون ۱۵ پرو مکس رونمایی می کند

دراین‌میان، آیفون ۱۵ پرو مکس احتمالاً بیشترین افزایش قیمت را  خواهدد داشت  و این یعنی مدل پایه‌ی گوشی مذکور ممکن است با قیمت ۱,۳۰۰ دلار و نسخه‌ی یک ترابایتی آن با با قیمت ۱,۸۰۰ دلار عرضه شوند.

در صورت چنین رخدادی، آیفون ۱۵ پرو مکس گران‌ترین آیفون اپل تا این‌ لحظه خواهد بود و حتی به یکی از گوشی‌های گران‌قیمت‌ غیرتاشو جهان تبدیل خواهد شد. در مقام مقایسه، مدل ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ با قیمت ۱,۸۰۰ دلار فروخته می‌شود و قیمت قوی‌ترین مدل آن ۲,۱۵۹ دلار است.

درباره قیمت سری آیفون ۱۵ باید گفت که تنها یک خبر منتشر شده که مربوط به قیمت آیفون ۱۵ اولترا است؛ این گوشی هوشمند احتمالا جایگزین آیفون ۱۵ پرو مکس خواهد شد.

بنا به گزارش های شنیده شده، مدل اولترا با قیمت ۱۱۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد. در صورت صحت ابن خبر، قیمت آیفون ۱۵ اولترا ۱۰۰ دلار بیشتر از نسخه پایه آیفون ۱۴ پرو مکس (رم ۶ با حافظه ۱۲۸) خواهد بود.

 افزایش قیمت سری آیفون ۱۵ با افزایش هزینه‌های تولید و تورم در اقتصاد جهان ارتباط دارد. افزایش قیمت برای مدل‌های استاندارد آیفون ۱۵ احتمالاً اهمیت چندانی نخواهد داشت؛ زیرا طبق شنیده ها، این گوشی به ویژگی‌هایی مثل داینامیک آیلند و تراشه‌ی سریع‌تر A16 Bionic مجهز خواهد شد.

قیمت آیفون ۱۴ در بازار ایران

گوشی‌های سری آیفون ۱۴ در بازار ایران با این قیمت‌ها به‌فروش می‌رسند:
• آیفون ۱۴: ۴۳.۰۰۰.۰۰۰ تا ۴۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان
• آیفون ۱۴ پلاس: حدود ۴۴.۵۰۰.۰۰۰ تومان
• آیفون ۱۴ پرو: ۵۳.۵۰۰.۰۰۰ تا ۷۸.۵۰۰.۰۰۰ تومان
• آیفون ۱۴ پرو مکس: ۵۸.۰۰۰.۰۰۰ تا ۸۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان

 

قبلی «

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
20 + 21 =


اخبار

سینما و هنر

جهان